«Бекітемін»
Қосшы қаласының
№3 ЖОББМ директоры м.а
____________ Ж.К.Балдекова
«____» _____________ 2023ж.
Кәсіптік бағдар беру
2023-2024 оқу жылындағы
жасалған жұмыс жоспары
Кәсіби бағдарлау – бұл тұлғалық ерекшеліктерді есепке ала отырып, әлеуметтік-экономикалық жағдайдағы еңбек нарығында мектеп оқушыларына кәсіби өзін өзі анықтауына және жұмысқа орналасуына көмек көрсетуге бағытталған ғылыми негізделген ісшаралар жүйесі. Балаларға қосымша білім беру – көпқырлы тұлға тәрбиелеудегі, оның біліміндегі, ерте кәсіби бағдарлануындағы маңызды бөлім. Балаларға қосымша білім беру саласы алуан түрлі, түрлі бағдарланған, көп вариативті. Балаларға қосымша білім берудің құндылығы жалпы білім берудің вариативті құрамдас бөлігін күшейтеді және балаларға кәсіби өзін өзі анықтауына көмектеседі, базалық құрамда алынған білімдерін, күштерін жүзеге асыруға ықпал етеді. Балаларға қосымша білім беру балалық шағын толыққанды өткізу үшін балаға жағдай жасайды. Егер бала әлеуметтік маңызы бар міндеттерді шешіп, өзін өзі жүзеге асырып, тіпті қызметтің кәсіби өрісіне шығып, толыққанды өмір сүрсе, онда оның есейген шағында қатесіз таңдау жасауына, үлкен нәтижелерге жетуіне көптеген мүмкіндігі болады. Балаларға қосымша білім берудің негізгі мазмұны – тәжірибеге бағдарланған қызмет: мұнда бала іздеу жағдайында өзі әрекет етеді, мәдени ескерткіштермен, табиғатпен, еңбек нысандарымен және т.б. өзара әрекеттен білім алады; балаға қоршаған ортадан өзі білім алуы керек кезінде жағдайлар жасалады. Балаларға қосымша білім беру – бірыңғай шығармашылық жағдайы, себебі балаға өз жолын табуға түрткі болады. Бала қосымша білім беру саласында өмірдің ең маңызды мәнін ұғынады – өмірдің мағынасын және болу мүмкіндігін іздейді. Және де әрбір жаңа балаларға қосымша білім беру ұйымдарының ашылуы балалардың амандығы кеңістігін ұлғайтады. Қазіргі заманның балаларына енді бала тұлғасының қалыптасуына мектеп монополиясы жайлы түсініктер өзгергенін түсіндірудің қажеттігі жоқ; балаларға қосымша білім беру ұйымдарының беделі өсуде, олардың білім алу әлеуеті кеңеюде; «ыңғайсыз» (қалыпсыз) 9 балалар өздеріне жаңа орындар табуда. Жеке тұлғаға бағдарлау негізінде қосымша білім беру ұйымдарында балаларды кәсіби бағдарлаудың табыстылығы келесі педагогикалық шарттар арқылы қамтамасыз етіледі: Табиғи және мәдени сәйкестілік, пәнаралық байланыстар, жеке тұлғаға бағдарланған технологиялар қағидаттарын есепке алу және жүзеге асыру. Белгіленген шарттарды сақтау тәрбиеленушілерге жеке қорларын дамыту мен қалыптасуда, табуда көмек көрсететін, олардың табысты кәсіби өзін өзі анықтауын қамтамасыз ететін; келешектегі кәсіпті саналы түрде таңдауға дайындығын дамыту үшін нақты тұлғаның, елдің, өңірдің сыртқы мәдени жағдайларын; тәрбиеленушілердің жыныстық және жас ерекшеліктерін және жеке мүмкіндіктерін жүзеге асыру мен есепке алу жолымен кәсіби бағдарлаудың табыстылығын қамтамасыз етеді.
Мақсаты:
Оқушыларға өзінің қабілетін, белгілі бір кәсіптік салаға бейімділігін анықтауына, соның негізіндежоғары буында оқу бағдарын дұрыс таңдауына
көмек беру;
Міндеттері:
-оқушыларға мамандықтар әлемі туралы біртұтас мағлұмат беру,
-оқушылардың өз қызығушылығын,
-бейінін,
- қабілетін анықтауы үшін арнайы сауалнамалар жүргізу,
- кәсіптер
-бойынша адам қасиеттерінің ерекшілігімен таныстыру,
-оқушының өзінің танымдық және жеке бас ерекшеліктері мен таңдаған кәсіптік саласына қажет кәсіби сипаттамаларды ұштастыра отырып, кәсіби жолын анықтауына жағдай туғызу;
Күтілетін нәтиже: оқушының өзінің табиғи әлеуеті мен танымдық мүмкіндігін тануы, жеке танымдық қорытынды мен ішкі қажеттіліктері негізінде кәсіби
бағдарлану жолын анықтауы;
Кәсіптік бағдар беру бойынша оқу жылына жоспар
Мақсаты: Мектеп оқушыларының қызығушылықтары мен еңбек нарығындағы сұраныстар негізінде кәсіби бағдар беру жұмысының тиімді жүйесін құру.Оқушыларды,ата-аналарды мамандық бойынша керекті мәліметтер және ақпараттармен қамтамасыз ету.
Міндеттері:
Педагог мамандармен жұмыс |
|
Мерзімі |
Жауаптылар |
Есеп түрі |
||||
Кәсіптік бағдар беру кеңесін құру |
04.09.2023ж |
Мектеп директоры |
Бұйрық |
|||||
Кәсіптік бағдар беру бұрышындағы материалдарды жабдықтау және оны өзекті ақпаратпен жүйелі қамтамасыз ету бойынша әдістемелік материалдармен толықтыру |
|
Жыл бойы |
Педагог-кәсіптік бағдар беруші |
стенд |
||||
Мектеп оқушыларына кәсіби бағдар жұмысын жоспарлау |
8-11 сынып |
06.09.2023ж |
Педагог-кәсіптік бағдар беруші |
|
|
|||
Мектептегі оқушылардың кәсіби бағдар берудегі қалалық өндіріс пен әрекеттестігі (кездесу және экскурсия) |
|
Жыл бойы |
Педагог-кәсіптік бағдар беруші Сынып жетекшілері Әлеуметтік педагог |
|
|
|||
Мұғалімдерді кәсіптік бағыт-бағдар берудегі нұсқау, бұйрық, шешімдермен таныстыру |
|
07.10.2023ж |
ДОІЖО Педагог-кәсіптік бағдар беруші |
|
|
|||
Мектептегі оқушыларының кәсіби бағдар беру жұмысын талдау және тексеру. |
|
жыл бойы |
ДОІЖО Педагог-кәсіптік бағдар беруші |
|
||||
|
Жыл бойы |
Педагог-кәсіптік бағдар беруші |
|
|||||
Сыныптағы кәсіби бағдар беру жұмыстарын ұйымдастыру туралы мұғалімдерге жеке кеңестер беру; |
|
|||||||
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне байланысты сынып сағаттарының тақырыптарын анықтауға көмек көрсету |
|
Жыл бойы |
Педагог-кәсіптік бағдар беруші Психолог кітапханашы |
|
||||
Ата-аналармен жұмыс |
|
|||||||
Оқу жоспарымен танысу |
|
қыркүйек |
ДОІЖО |
Хаттама |
|
|||
-ата-аналар жиналысы «Жасөспірімдерді мамандық таңдау және өзін-өзі анықтау процесінде ата-аналардың рөлі» |
|
қыркүйек |
ДТІЖО Педагог-кәсіптік бағдар беруші |
|
||||
|
8-9 сынып |
қазан |
Педагог-кәсіптік бағдар беруші Әлеуметтік педагог |
Фото есеп |
|
|||
|
9-10сынып |
желтоқсан |
Педагог-кәсіптік бағдар беруші Сынып жетекшілер |
|
||||
|
9-11 сынып |
ақпан |
Педагог-кәсіптік бағдар беруші Сынып жетекшілер |
|
||||
|
9-11 сынып |
сәуір |
Педагог-кәсіптік бағдар беруші Сынып жетекшілер Педагог-психолог |
|
|
|||
|
11-сынып |
жыл бойы |
ДОІЖО Педагог-кәсіптік бағдар беруші ДОТІЖО Сынып жетекшіллер |
|
||||
Мамандық таңдау бойынша ата-аналарға жеке кеңестер беру |
|
|